Wednesday, May 19, 2010

යුද්ධය දිනාදුන් සෙන්පතියා හිරේ දමා යුද ජය සමරන එකම රට ලංකාවයි -ජෙනරාල් ෆොන්සේකා සිරකූඩුවේ සිට එවන ලද නිවේදනය


(ලංකා ඊ නිව්ස් 2010 මැයි 19, ප.ව.5.00) යුද ජයග්‍රහණය සමරණ අද මගේ ඡායාරූපය තහනම් එකකි. මගේ නම ප්‍රකාශ කිරීම පවා තහනම්වී ඇත. එදා සෙන්පතියා වූ මම, ලෝකයේ හොඳම හමුදාපති වූ මම, දේශ ද්‍රෝහියකු හෝ රාජ්‍ය විරෝධී කුමන්ත්‍රණකාරයකු ලෙස හඳුන්වන තත්ත‍වයට අද පත්කොට තිබේ. සටනට ජය ලබාදුන් සෙන්පතියා හිරේ විලංගුවේ දමා සටනේ ජයග්‍රහණය සමරණ එකම රට, ප්‍රථම රට මේ රට යැයි මම සිතමි.
ඉහත සටහන දැක්වෙන්නේ තිස් වසරක යුද්ධය ජයග්‍රහණය කරා මෙහෙය වූ හිටපු හමුදාපති ජෙනරාල් සරත් ෆොන්සේකා මහතා යුද ජයග්‍රහණයට දායකවූ සැමට සිය ප්‍රණාමය පුද කරමින් නිකුත් කළ නිවේදනයේයි.
ඔහු සිය ප්‍රණාමය පුදකරමින් ප්‍රජාතන්ත්‍රවාදී ජාතික සන්ධානයේ නායක ජෙනරාල් ෆොන්සේකා මහතා සටහන් කරන්නේ zzවසර තිහක් තිස්සේ ජීවිත පූජා කිරීමෙන්ද, පරිත්‍යාගය ඇප කැප කිරීම් මත ලබාගත් මේ උතුම් ජයග්‍රහණය සමරණ මොහොතේ එයට දායකවූ සියලූ දෙනාටම මගේ ආචාරය සිරකුටියේ සිට පුදකර සිටිමිZZ යනුවෙනි.
ජෙනරාල් අත්සනින් නිකුත් කළ මාධ්‍ය නිවේදනයේ මෙසේද සඳහන්ය.
පුරා වසර තිහක් තිස්සේ පැවති ත්‍රස්තවාදී ග්‍රහණයෙන් රටත් ජනතාවත් මුදාගෙන ලබාගත් යුධ ජයග්‍රහණයට අදට වර්ෂයක් සම්පූර්ණ වෙයි. මට මේ මොහොතේ සිහිපත් වෙන්නේ යුද්ධයට බිලිවුණු අභීත රණවිරුවන් හා අහිංසක සහෝදර ජනතාවයි.
යුධ, නාවික, ගුවන්, පොලිස් හා සිවිල් ආරක‍ෂක හමුදාවල මේ මහ මෙහෙයුමට එදා සිටම දායක වූ මව්බිමට ආදරය කළ රණවිරුවන් හමුදාවට එවූ දෙමාපියන්ද ගෞරවයෙන් යුතුව සිහිපත් කරමි. ඔවුන්ගේ අහිමිවීම වේදනාවක් වුවත් එA දෙමාපියන් එවැනි දරුවන් ගැන මේ මොහොතේ ආඩම්බර වෙනවා යැයි මම සිතමි.
ඇතැම් රණවිරුවන් අද සදාකාලික ආබාධිතයන්ය. ඇස්, කන්, දෙපා අහිමි වූවන්ය. ජීවිතයම රට වෙනුවෙන් දුකක් කරගත් ඔවුන්ට මාගේ ප්‍රණාමය පුද කර සිටිමි.
දෙමාපියන්ට, තම දරුවන් අහිමි විය. බිරින්දෑවරුන්ට සැමියන් අහිමි විය. දරුවන්ට පියවරුන් අහිමි විය. සහෝදරයන් අහිමි විය. කවදාවත් මැකී නොයන වේදනාව පුරවා ගෙන ජීවත් වන රණවිරු පවුල්ද මාගේ ගෞරවණීය ප්‍රණාමය පුද කරන අතර, අරංතලාව, ශ්‍රී මහා බෝධිය හා වෙනත් ආගමික පූජනීය ස්ථානවලදී ත්‍රස්තවාදී ප්‍රහාරවලට ගොදුරුවී අපවත් වූ බුද්ධ පුත්‍රයන් වහන්සේලාට ජීවිතක‍ෂයට පත්වූ වෙනත් ආගමික පූජක තුමන්ලාටද නමස්කාර පූර්වක ප්‍රණාමය බැති සිතින් පුද කරමි.

එදා යුද හමුදාපති වශයෙන් යුද්ධය ජයග්‍රහණය කළ බව නිල වශයෙන් මා ප්‍රකාශ කරද්දී මුළු රටම එකම සැණකෙළියක් වූ සැටි මට මැවී පෙනේ. පාරක් තොටක් ගෙයක් දොරක් පාසා ළෙලදුන් සිංහ කොඩිය මට දැන් ලෙළදෙන්නාක් මෙන් පෙනෙයි. එදා මගේ ඡායාරූපය නැති තැනක් නොවීය.
එහෙත් එA යුධ ජයග්‍රහණය සමරණ අද මගේ ඡායාරූපය තහනම් එකකි. මගේ නම ප්‍රකාශ කිරීම පවා තහනම් වී ඇත. එදා සෙන්පතියා වූ මම, ලෝකයේ හොඳම හමුදාපති වූ මම, දේශද්‍රෝහියෙකු හෝ රාජ්‍ය විරෝධි කුමන්ත්‍රණකාරයෙකු ලෙස හඳුන්වන තත්ත‍වයකට අද පත්කොට තිබේ. සටනට ජය ලබාදුන් සෙන්පතියා හිරේ විලංගුවේ දමා සටනේ ජයග්‍රහණය සමරන ලෝකයේ එකම රට, ප්‍රථම රට, මේ රට යැයි මම සිතමි.
වසර තිහක් තිස්සේ ජීවිත පූජා කිරීමෙන්ද, පරිත්‍යාගය, ඇප කැපවීම, මත ලබාගත් මේ උතුම් ජයග්‍රහණය සමරණ මොහොතේ එයට දායක වූ සියලූ දෙනාටම මගේ ආචාරය සිරකුටියේ සිට පුදකර සිටිමි.

0 comments:

Post a Comment